Informații livrare si plată

1. ÎNREGISTRARE

Pentru a putea face cumpărături pe site-ul www.bfashion.ro trebuie să vă creaţi un cont care poate fi accesat cu e-mail-ul şi parola dvs. Crearea contului este gratuită şi se face prin completarea formularului de înregistrare. Vi se va cere să furnizaţi o adresă de e-mail, o parolă, informaţii personale şi adresa de livrare. Ca utilizator înregistrat aveţi posibilitatea de a beneficia de toate serviciile oferite de magazinul nostru.

 

2. COŞUL DE CUMPĂRĂTURI

Lângă fotografia şi descrierea fiecărui produs se află butonul “Adăugare în coş”. Trebuie, mai întâi, să selectaţi culoarea şi, după aceea, mărimea dorită. Apăsând acest buton, produsul selectat de dvs. va fi adăugat în "coşul de cumpărături" virtual. Conţinutul coşului este păstrat până când decideţi să mergeţi la achiziţia de bunuri (butonul “Cumpără”). Puteţi vizualiza conținutul coșului în orice moment şi puteţi,  de asemenea, să editaţi coşul (să adăugați produse noi sau să le ştergeţi pe cele pe care nu le mai doriţi).

 

3. COMANDA

La apăsarea butonului “Cumpără” veţi fi direcţionat la pagina de finalizare a comenzii, ce implică:

  •  Selectarea adresei de livrare. Dacă nu doriţi să primiţi produsul la adresa specificată la înregistrare, trebuie să adăugați o adresă nouă. 
  •  După ce aţi specificat adresa, daţi click pe “Continuare”.
  •  Al doilea pas este alegerea modalităţii de plată. Contravaloarea produselor comandate de pe site-ul www.bfashion.ro se poate face prin plata RAMBURS (în numerar, la primirea coletului de la curierul firmei de curierat DPD).


4. CONFIRMAREA ŞI LIVRAREA

Livrarea se va face la adresa specificată de utilizator la finalizarea comenzii. Tariful pentru livrare este acelaşi pentru tot teritoriul României, după cum urmează:

  • Pentru comenzi sub 14999 lei inclusiv - livrare 1900 lei
  • Pentru comenzi peste 19900 lei  inclusiv - Livrare Gratuită!

Livrarea se efectuează prin firma de curierat rapid DPD într-un termen de maximum 7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii se va face printr-un email trimis în momentul finalizării acesteia pe pagina noastră. În cazul în care detaliile necesare livrării sunt incomplete, utilizatorul va fi contactat telefonic.

După ce aţi plasat comanda prin apăsarea butonului “Comandă”, veţi primi o confirmare pe e-mail, specificând că a fost primită cu succes. În e-mail veți găsi toate detaliile comenzii dvs: numele şi numărul produselor comandate, mărimea, preţul şi adresa de livrare. De asemenea, utilizatorul va fi înştiinţat printr-un mesaj text la numărul de telefon specificat pe comandă în momentul în care comanda este trimisă către firma de curierat DPD spre a fi livrată.

Curierul va informa utilizatorul prin mesaj text, pe numărul specificat de către acesta pe comandă, despre recepţionarea coletului si ulterior, telefonic,  înainte de livrarea efectivă a acestuia.

 

Dacă aveţi intrebări sau doriţi informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la nr. de telefon: 0733 280 622, sau puteţi trimite un e-mail la: info@bfashion.ro.

 

Departamentul de Relaţii Clienţi răspunde întrebărilor dvs. de luni până vineri între orele 09:00h - 18:00 h.

 Comenzile primite la sfârşit de săptămână şi în zilele desemnate ca sărbători legale sunt procesate în prima zi lucrătoare.

 Comenzile primite cu informaţii incorecte sau incomplete sunt anulate din cauza imposibilităţii de a lua legătura cu clientul și vor fi  clasificate ca “Respinse”.

 NOTĂ! Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.bfashion.ro, clientul se obligă să achite comerciantului contravaloarea produselor comandate, conform prevederilor legii.


5. RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii în vigoare, aveţi dreptul de a returna produsele care nu corespund dorinţelor dvs. în termen de maximum 30 zile lucrătoare de la primirea lor.


Returnare produselor se face de către client (preferabil prin firma de curierat rapid DPD;
 Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului. 


CONDIŢII DE RETUR

Produsul trebuie sa fie în aceeaşi stare în care v-a fost livrat:

  • să nu fie deteriorat
  • să nu fie purtat
  • să aiba eticheta Bfashion
  • să conţină documentele cu care a fost livrat

Utilizatorul poate să opteze pentru înlocuirea articolului respectiv cu acelaşi articol, de altă mărime sau de altă culoare, sau cu un alt produs,  ori pentru returnarea produsului în schimbul restituirii sumei plătite.


AMBALAREA ŞI RETURNAREA

Pentru a returna un produs, vă rugăm să procedaţi după cum urmează:

  • Ambalaţi produsul fie în ambalajul original în care l-aţi primit, fie în alt tip de ambalaj special pentru colete.
  • Asiguraţi-vă că în interior se regăsesc documentele  care au însoţit coletul la livrare (factura şi chitanţa de la DPD- original sau copie)

Adresa pentru returnare este:

Str. Barbu Iscovescu nr.2, et.2, Timiș, Timișoara

 

RESTITUIREA BANILOR

Contravaloarea produselor returnate se va rambursa prin transfer bancar, costurile transferului fiind suportate în totalitate de către Bfashion.

În cazul deteriorării produselor în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client, contravaloarea produselor va fi suportătă INTEGRAL de către client.

 
Înainte de a face retur vă rugăm să trimiteți un e-mail la  info@bfashion.ro. Pentru a vă rambursa contravaloarea produselor returnate vă rugăm să trimiteți pe adresa de email romania@bfashion.com  următoarele date:

  • numele si prenumele dvs.
  • contul dvs. bancar (IBAN) în lei  și numele titularului


Date de contact

Tel: 0733 280 622

 Email: info@bfashion.ro

 

IMPORTANT DE REŢINUT

Imediat ce produsul va fi recepţionat de către noi, acesta va fi inspectat de către unul dintre reprezentanţii noștri. 

În cazul în care sunt îndeplinite toate condiţiile de retur, Bfashion (Pillpharma S.R.L.) vă va returna banii în termen de 30 zile calendaristice, din momentul în care coletul a ajuns la noi. 

Bfashion „Pillpharma S.R.L”. işi rezerva dreptul de a sista livrările către un client, în cazul în care returnările lunare ale acestuia depăsesc 20% din totalul comenzilor sale.